Är jag kramigast i världen?

Eller tänker alla som jag? För mig går dagarna mest ut på att tänka på jobb, skola och kramar. Idag är en jobbig dag på det sättet. Jag vill verkligen bara kramas. Det blir så när jag är trött. Då vill jag bara ligga kvar i sängen och snuggla. Men är man så tillräckligt ofta vänjer man sig.

Blev påmind om en film jag tycker om väldigt mycket förra veckan. Vildängel heter den. Det är en gammal (-96 om jag minns rätt) skolfilm inspelad i Lule. Sjukt bra! Det enda problemet är att den är helt jävla omöjlig att få tag på. Men ibland är man glad att man har påhittiga vänner! Tack D! Så när han kommer hem till Ume på söndag ska jag hämta filmen och så ska jag se den typ 14 ggr på rad och bara njuta. Blev jätteglad när jag insåg att någon tycker minst lika mycket om den som jag gör. Oftast brukar folk se ut som frågetecken när man nämner den. Sjukt bra film!

Nu ska jag och storebror gå och käka taco-buffé på Nattöppet. Dom har faktiskt ganska bra mat nuförtiden. Sen ska jag jobba lite och så blir det en film, kanske en joggingtur och sedan sömn!

/Malin

Kommentarer
Postat av: Jonas

Gå och krama folk på ica, blir säkert billigare

2009-08-18 @ 23:54:46
URL: http://branstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0