Byter jobb igen och har bakat guilt-cupcakes...

Idag byter jag jobb igen. Det är dags att byta tillbaka till jobbet jag faktiskt kan göra, har planerat själv och som jag känner mig bekväm med. Jag är helt enkelt chefen på det här jobbet. Det är ganska skönt.

Så framför mig nu har jag två veckor av sallad till lunch ( :D ) och tunga lyft på lagret. Men när det är klart, är jag klar med jobbet. Och det finns ingen risk för att jag inte skulle bli klar. Ålidhem, här kommer jag!

Petra har lovat att bju på middag ikväll eftersom jag redan är uppe på ÅH. Själv har jag bakat guilt-cupcakes åt henne. Det är mitt namn på muffins man bakar när man har lite dåligt samvete över nåt. Blev ändå inte ett plågsamt stort bak igår, det var värre förra sommaren när jag kände mig jobbigast i världen och fick baka i flera timmar :P

Och ja, jag vet att det är lite udda att baka till folk. Men jag gillar att baka, det gör mig glad.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Andie

Jag tycker det är en snäll gest att ge bort hembakade saker till folk. Och gillar man att baka så hinner man ju knappast äta upp allt som man vill prov baka själv därför blir det ju jättebra presenter till människor som inte hinner eller kan baka själva.

2009-08-17 @ 10:28:12
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: Anonym

Ville inte avslöja att den spelas bak och fram för jag tyckte det var ganska stor del av grejen när man upptäckte det!

2009-08-17 @ 12:39:26
Postat av: Malin

Det har blivit på tok för lite bakande på sistone. Det är så jobbigt när man bor så litet. Trångt och jävligt. Men det ska bli ändring nu.

2009-08-17 @ 22:25:38
URL: http://downthisroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0