Då var det dags att börja blogga...

Allow me to introduce myself...

Jag heter Malin och är både född och har växt upp i Umeå. Jag är ju inte en sån där stadsjänta, men räknar det ändå som att jag är från Umeå.

Så där till vardags läser jag till gymnasielärare med inriktning svenska och engelska (vi får se om jag lägger till ryska på slutet). Trivs ganska bra med att plugga nu efter två år, även om jag såklart kan längta efter att både bli klar med utbildningen och att kunna ta en paus och bara resa iväg någonstans.

I övrigt kan man väl säga att jag försöker göra det som faller mig in och hitta på roliga saker med de människor jag tycker allra bäst om. Jag försöker även uppnå perfektion i min lägenhet som är alldeles för liten för att någonsin kunna bli perfekt.

Det här blev ju ett relativt torrt inlägg, men vad kan man göra åt saken?

/Malin


Kommentarer
Postat av: Angelica

Nu har jag hittat hit! :)

2009-08-14 @ 14:16:35
URL: http://djungelsoda.blogg.se/
Postat av: Malin

Kul att höra, hoppas du gillar den...

2009-08-14 @ 17:46:02
URL: http://downthisroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0