Sommaren tog slut.

Så var sommaren snart över. Förra sommaren var en katastrof, men den här har faktist varit riktigt bra. Här kommer lite bilder från sommaren, det är mycket bilder på mig eftersom jag är sämst på att ta kort själv (särskilt på fyllan).

Målet är en fast rumpa

Bild 1-2: Piteå dansar och ler!
Bild 3: Magnus och jag på TC tidig sommar/vår...
Bild 4: Midsommar på Björskär.
Bild 5: Skönt att gunga i parken.
Bild 6: Ute vid mammas och pappas nya hus.
Bild 7: Petra och jag gick omkring på nolia.
Bild 8: Ett av sommarens bästa köp!
Bild 9: Sommarfint i lägenheten.
Bild 10: Bullbak!
Bild 11: Brorsans tjej kan det här med att vispa old-style.
Bild 12: Janna och jag på promenad.

Underbart. Nu längtar jag tills snön kommer så vintern kan bli lika bra som sommaren. Men just nu ska jag näcka och hoppa in i duschen så att jag kan fortsätta plugga någon gång. Jag lovar att sjunga i duschen "I'm holding out for a hero 'til the end of the night..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0