Träning och städning...

Igår blev en dag fylld med träning. På morgonen gick jag Anna och Janna på en 1-2 timmars morgonpromenad genom Gammliaskogen och jag kände verkligen hur glad det gjorde mig. Goda vänner och motion is the shit, så att säga. Sen glömde jag att äta vilket fick mig att somna istället för att göra saker jag borde. Sen på kvällen så hängde jag med syrrans kille eftersom syrran skulle på fest. Vi for ut och sprang en vända (Johnny skrattade nog ihjäl sig inombords över min dåliga fysik) och jag insåg att jag måste skaffa mig astmamedicin om jag ska kunna träna, annars kommer jag aldrig kunna komma upp i en vettig nivå.

Känner verkligen nu att jag vill bli fit igen. Det var ju ett tag sedan jag hade magrutor och sådär men det är jag inte direkt intresserad av nu heller. Vad jag vill nu är att kunna springa en halvmil utan att vilja dö och att åter igen kunna göra armhävningar på fingertopparna och knogarna. För högt mål kanske, men man måste ju utmana sig själv.

Idag smyger jag omkring halvnaken hemma och pysslar lite. Det var verkligen dags att ta tag i disken. Om det är rent på diskbänken ser nämligen "köket" mycket trevligare ut, särskilt nu när jag har en ny matta :D

Det är lite fint tyckr jag...
Köket hemma hos mig.


Jag försöker också hitta på någonting att göra ikväll, men vad ska man hitta på när vädret är som det är idag? Sällskapsspel? Basta? Biljard? Skriva lite?

Här är iallafall bästa videon ever. Ludo - Love me dead http://www.heavy.com/video/37151


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0