Det var det där med att ha hemligheter

Ni som känner mig vet hur sjukt dålig jag är på att hålla mina små hemligheter för mig själv. Jag vill så gärna dela allt som är spännande med de jag tycker om. Är jag glad, vill jag dela med mig av allt det där som bubblar inom mig. För allt är ju mycket roligare om man har någon att dela saker med. Om det då är en kompis eller någon av det motsatta könet spelar ju ingen roll. Min hemlighet är väl lite på det temat.

Tänkte att det kanske var dags att avslöja det här nu. Ja, jag träffar någon. Det har pågått i typ en månad och någon vecka. Och, ja, jag är glad. Vem det är har jag inte tänkt avslöja här dock, finns väl ingen mening med det.
Kanske ska kasta en brödbit åt er ändå... han gör goda våfflor (ja, han lagar faktiskt mat åt mig). Jag vet inte om det är att jag hängt ihop med fel sorts killar förut eller vad det är. Men jag ha hört att det är så här det brukar gå till. I'm in shock! Men jag kanske kan vänja mig.

Jag är för övrigt sjukt stylish i min nya frisyr och hårfärg. Jag är också overkligt snygg när jag bakar iförd mitt snygga förkläde. Har nu när jag ändå är hemma och sjuk också stickat klart mössa och vantar till lilla Anna-Vera, som inte är född än. Men snart är det dags, snart blir jag faster (och i och med det gammal)!



Puss och kram /Malin


Kommentarer
Postat av: Marris

jag visste om hemligheten innan ! ( vill bara påpeka det till alla andra bloggläsare)

Postat av: Andie

Åh vad roligt att du skaffat kille :-D



Och ditt förkläde var jättefint och jag skulle också vilja ha ett sådant!



Ha en trevlig helg!

2009-10-09 @ 06:57:48
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: Malin

Marilén, min självgoda lilla piiip. Haha! Ja, du visste före.

Andie, förklädet har nog tyvärr gått ur Åhléns sortiment, är nog mer än ett år sedan jag köpte det.



Kram på er!

2009-10-09 @ 07:35:22
URL: http://downthisroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0