It's gonna be a good day...

Idag är det dags! Nu håller jag bara en tumme. Dags att promenera iväg till skolan. Ja, du läste rätt, promenera. Jag har nämligen inte råd med buss eller parkering. Jag har inte råd med låtsassnus heller. Så det är bara att acceptera.

Var för övrigt på avvänjning igår. Tobias och jag skulle ha lite utrymme i torsdags, det slutade med att sedan torsdag kväll har vi knappt varit ifrån varandra mer än för att gå på toa. Så vi tog lite andningspaus igår istället. Det var värdelöst. Men jag tror ändå det är behövligt. Man måste få längta lite också.

Idag ska jag iallafall träffa Tobias, och idag blir jag faster!

/Malin

Kommentarer
Postat av: Marran

Grattis faster !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0