Kommer hon med snön?

Idag skulle storebror och hans sambo till sjukhuset. Anna-Vera är beräknad på onsdag men eftersom lillflickan vänder sig hela tiden så kommer hon kanske redan idag. Jag känner det på mig. Jag tror att hon kommer med snön. Då kommer hon för alltid få följa med faster ut och prova brädan och få nya hemstickade mössor i tid varje år.

Men det kanske ni inte bryr er ett skit om. Finns ju så mycket intressantare saker att prata om, eller?

1. Jag råkade kugga på lingvistiktentan. Det var trist. Nu måste jag göra om. Men Erika i klassen och jag jobbar på ett massivt flashcardprojekt. Allt löser sig!

2. Om några veckor börjar praktiken igen. Ska bli spännande.

3. Ja, jag har bytt civilstatus. Jag förväntade mig buller och bång och många kommentarer på det hela på facebook, men icket! Jag kände mig otroligt chockad. men sen insåg jag varför. Jo, för det var tydligen bara jag som hade börjat fundera på att acceptera en-samheten. Ni andra satt inne med annan information. Därav blev ingen chockad, och ingen kommenterade. Det är lugnt, jag förlåter er. ;)

4. Jag har vad dom ibland kallar för "magkramper" på tv. Det gör jävligt ont.


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0