Med tårar i ögonen...

Det här är nog det värsta jag läst på länge. Inte nog med att chansen att vi ska gå till VM är minimal, Lagerbäck ska dessutom avgå om vi inte går vidare. Jag känner mig svag i knäna och undrar hur vi nu ska klara ut denna röra. Henke Larsson kommer väl som vanligt säga att han har spelat sin sista landslagsmatch. Lagerbäck hoppar av. Vad finns då kvar?

Zlatan - Låt oss hoppas att han fortsätter att imponera i många år till och tar oss till nästa EM.

Kim Källström - Kan inte föreställa mig att han inte skulle fortsätta vara min favorit.

Mellberg - The rock

Nya småpojkar - Inte bara Markus Berg och bröderna Elm ser lovande ut, det gör större delen av U21 landslaget. Det är dom som är framtiden.

 

Låt mig avsluta detta smärtsamma inlägg med att säga att Lagerbäck kommer att lämna ett stort hål efter sig i svensk landslagsfotboll. Han har ju trots allt tagit oss till ganska många mästerskap (5?). Låt oss nu hålla andan tills vi vet om det är dags att ta fram stora spritflaskan och ett glas för att sedan sätta oss i mörkret och sörja VM.

Kanske får vi helt enkelt acceptera att vi får sjunga "Vi er rode vi er hvide" under VM i Sydafrika.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0