Städdag

Idag ska jag städa. Fast det känns mest jobbigt. Det viktiga är egentligen att tvätta. Jag börjar nämligen min praktik på måndag. På praktiken börjar det kännas viktigt att ha på sig lite mer propra kläder. Det innebär:

1. Inget urringat eller kort

2. Inget genomskinligt

3. Inget för trångt (mest för att det är bra att kunna röra på sig)

4. Kläder man känner sig bekväm i så att jag kan vara mig själv i så stor utsträckning som möjligt när jag står där framme.

Så alla kläder som passar sig för praktik ska tvättas idag. Sen ikväll ska nog Tobbe och jag hitta på nåt tror jag. Blir en ganska lugn helg faktiskt. På söndag måste jag jobba så då måste jag vara pigg och fräsch. Det känns ganska tungt just nu om jag ska vara ärlig. Allt ska bli klart samtidigt och jag har inte riktigt ork till det, vilket i sig är konstigt eftersom jag sover galet bra.

Tänkte att jag skulle dela med mig av en av mina bästa kvällslåtar just nu. Så overkligt vackert.




Kommentarer
Postat av: Andie

Lycka till med städdagen. Och jag måste ju bara säga att Hanson är ett grymt underskattat band. De har ett helt gäng bra låtar faktiskt.

2009-10-30 @ 10:33:34
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0