Hur skriver man utan att avslöja för mycket?

Vem vet. Jag sitter iallafall inne på lite information som jag liksom inte snör ur mig hur som helst här på bloggen. Det jag säger sådär nu är väl att jag är ganska nöjd med livet just nu.

Längtar efter att ge mig i kast med en ny stickning, nämligen en bebismössa till min brorsdotter som beräknas kläckas inom en månad. Jag röstar ju på namnet Anna-Vera men har nu även börjat tycka att namnet Emily är ganska bra. Tyvärr har ju faster inte så mycket att säga till om. Men om jag stickar kläder åt lillan kanske jag får vara med och tycka i alla fall.

Ska sova i min egen säng i natt. Är trött som fan dock så jag lär nog somna ganska fort. Får helt enkelt krama nallen och hoppas att jag drömmer fint. Nu ska jag i alla fall vika tvätt framför tvn. Hoppas ni får en bra kväll och kolla in bilden på Janna i hennes nya mössa nedan. Det är jag som har gjort den!

/Malin


Kommentarer
Postat av: Angelica

Är nöjdheten pojkrelaterad, tro..? :)

2009-10-01 @ 20:17:52
URL: http://djungelsoda.blogg.se/
Postat av: Malin

Det skulle ju kunna vara så...

2009-10-01 @ 23:52:17
URL: http://downthisroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0