It's OK to be a bitch!

Igår var jag och Marran ut. Jag kände ett behov av att dricka. So that's what I did!

Jag blir ganska självgod när jag är full, men framför allt blir jag relativt kaxig. Jag tycker att jag är snyggare än vanligt, tycker att mina fötter är mindre, benen smalare och brösten större. Jag vet inte varför, men av någon anledning är man fantastisk när man intar alkoholhaltiga drycker. Jag tror att samma sak gäller för Marran för vi kände oss båda FANTASTISKA!

Hur som helst så brukar jag och Marran driva rätt hårt med saker när vi har kommit igång med skämtandet. Vilket ledde till att jag hela kvällen kallade en kille för ett arsle alternativt för lammkött (han är ett år yngre än mig). Hände även lite andra grejer som såhär i efterhand känns sådär. Men over all var det en bra kväll. Imorse kom dock bakfylleångesten som ett brev på posten. Jag kände mig rent ut sagt lite elak, lite väl bitchin'. Så jag sa det till Marran när hon kom för att hämta lite grejer och då kom hon med den mest peppande monologen på länge.

"Men vem har någonsin vunnit på att vara snäll? Man kommer ingenstans genom att vara snäll. Se på de tre små grisarna som var snälla och byggde för dåliga hus typ för att dom försökte vara snälla mot miljön. Dom blåste vargen ner. Man vinner INGENTING på att vara snäll."

Jag tror inte att jag skrattat så mycket och blivit så uppmuntrad på evigheter. Marilén är bäst! Och jag ska komma ihåg att det ibland är ok att vara en bitch för att få det man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0